Näin kesän alun kunniaksi ajattelin laittaa tilannekuvat kahdesta ristipistostani, joita ahkerasti yritän pistellä. Molempiin töihin pitää saada vielä lisää lankaa, siksi possut ovat paljaana ja kääpiöt kadoksissa. :)
Uudet kuvat laitan sitten kesän lopussa, että nähdään mihin pisteeseen olen päätynyt. Jos jompi kumpi töistä valmistuu kuva ja juttua ilmestyy aiemmin. Sekä tietysti myös muista mahdollisesti valmistuvista töistä.

Piggin` Cross Stitch

1614640.jpg
näyttääpi tältä. En koskenut possuihin muutamaan viikkoon jostain syystä, mutta reilu viikko sitten innostuin tästä taas. Ennen uutta innostusta pöytä oli kesken, possuilla ei ollut sorkkia eikä työssä ollut yhtään vaaleanpunaista. Valmistuttuaan työ saa koristaa meidän olohuonetta. Avokki sanoi, että heti, kun työ valmistuu saan laittaa sen seinälle. Pöytään tulee teksti DO NOT DISTURB CROSS STITCHING! Mikä pitää ainakin meillä paikkansa. :)

Seitsemän kääpiötä rivissä

1614706.jpg
Koska olen suuri Disney-fani minulla on lähes aina työn alla tai odottamassa Disneyaiheinen työ. Seitsemästä kääpiöstä Vilkas on löytynyt lukuun ottamatta jälkipistoja, Ujo löytymässä ja loput viisi vielä kateissa. Kuten kuvasta näkyy käytän tässä työssä ompelukehystä ja kankaalla suojaan pisteltyä aluetta.
(Kuvassa näkyvä käsi on kultani käsi. Minun käteni ei ole noin iso. :) Hän oli niin kiltti, että otti kuvat puolestani mihin olen vain tyytyväinen, koska hän on valokuvaamisessa parempi kuin minä.)